wtorek, 3 stycznia 2012

Anders wraca!

Ostatnio pisałam o tym, co robią teraz skoczkowie, którzy zakończyli karierę w 2011 roku. Pisałam tam m.in o Andersie Jacobsenie, który zawiesił karierę i nie bierze udziału w tym sezonie. Od momentu podjęcia przez niego takiej decyzji miałam wielką nadzieję, że wróci jeszcze do czynnego skakania. Anders wcześniej przyznał, że trenuje skoki (nawet był przedskoczkiem na PŚ w Lillehammer), ale nie zamierza na razie wznawiać  kariery. I stało się! Wszystko wskazuje na to, że Anders może pojawić się na skoczniach świata jeszcze w tym sezonie! 

Norweg postanowił wystartować w Mistrzostwach kraju, które 7 lutego odbędą się w Trondheim. Od wyników tej rywalizacji uzależnia występy w PŚ i podczas MŚ w lotach. "Jeśli chcę wrócić do zespołu muszę wygrać te mistrzostwa. Staram się skakać jak najwięcej. Oprócz tego wykonuję także pozostałe elementy treningu skokowego. Mam dużo motywacji i entuzjazmu. Tęsknię za środowiskiem skoków. Widzę też, że program szkoleniowy Alexandra Stöckla działa bardzo dobrze".  

Stoeckl, który miał okazję oglądać skoki Jacobsena jesienią przyznał, że jeżeli Anders osiągnie stabilną formę, otworzy mu drzwi do kadry. Koledzy Jacobsena też liczą na jego powrót - "Mam nadzieję, że Anders zdobędzie więcej niż tylko Mistrzostwo Norwegii. Ma predyspozycje do bycia najlepszym na świecie. Takiego zawodnika potrzebujemy w naszej drużynie" - powiedział obecny lider Norwegów, Anders Bardal.

Anders, come back!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz