poniedziałek, 20 lutego 2012

Johan Remen Evensen kończy karierę!

Jeszcze nie wyszłam z depresji po wczorajszym upadku Petera Prevca i mniej niebezpiecznego upadku Piotrka Żyły, a już docierają do mnie jeszcze gorsze wiadomości - Johan Remen Evensen, rekordzista świata w długości lotu (246,5 m) kończy karierę skoczka :( a wiecie, co jest najgorsze? Alexander Satoeckl, który dziś podją decyzję o składzie reprezentacji na Mistrzostwa Świata, miał zamiar zabrać Johana do Vikersund... 

Za powód takiej decyzji Norweg podaje zbyt uciążliwe - w jego przypadku - utrzymywanie odpowiedniej wagi ciała. Decyzja zapadła jeszcze w Oberstdorfie po zawodach Pucharu Świata. "Postanowiłem to godzinę po zawodach. Pewnie mógłbym jeszcze się głodzić i tracić kilogramy. Moje ciało miało już dość i się zbuntowało. To tak jakby mówiło: „panie Evensen, byłeś za długo w takim rygorze i czas skończyć" - informuje Evensen. Norweg przyznaje, że utrzymywanie wagi nie było dla niego naturalne, jednak zapewnił, że nigdy nie zmuszał się tracenia na wadze. "Miałem nadzieję, że uda mi się powtórzyć to, co zrobiłem rok temu, ale rzeczy nie potoczyły się tak jak miałem nadzieję. Wróciłem do Pucharu Świata, ale nie byłem w stanie zajmować dobrych miejsc, a inni z kadry skakali ode mnie lepiej".

JOHAN, WHY?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz