sobota, 28 kwietnia 2012

Thomas Morgenstern odpowiada na pytania Facebookowiczów

Nie chce mi się tłumaczyć wszystkiego co Thomas napisał, ale napiszę o najfajniejszych rzeczach. :P

Kto był twoim idolem w tym sporcie?
Kazuyoshi Funaki

Co byś robił, gdybyś nie był skoczkiem?
Może byłbym policjantem lub pilotem.

Czy kiedykolwiek bałeś się podczas skoku?
Kiedyś, w Kuusamo byłem przerażony, kiedy narta pochyliła mi się do przodu. Po za tym nawet nie mam czasu martwić się podczas skoku.

Co czujesz, kiedy jesteś w powietrzu?
Uczucie latania jest niesamotite.Wspaniale jest być w powietrzu jak najdłużej. 

Co czyni cię szczęśliwszym: prowadzenie po złym skoku czy brak prowadzenia po dobrym skoku?
Dobry skok czyni mnie szczęśliwszym.

Co cię najbardziej motywuje, a co denerwuje?
Motywuje mnie bycie w czołówce, zwłaszcza po ostatnim sezonie, po którym muszę znaleźć swoją drogę. Denerwuje mnie, gdy Kirstina zapomni wyłączyć światła ;)

Ile czasu poświęcasz na treningi?
Trening fizyczny zajmuje ok. 30 godzin w tygodniu.

Z kim z Pucharu Świata kontakuje się drużyna Austriacka?
W Pucharze Świata spotykają się zawsze ci sami ludzie, jesteśmy jak jedna wielka rodzina i rozwijamy naszą przyjaźń. Dużo czasu spędzam z drużyną, a poza zespołem mam dobry kontakt z Kamilem Stochem.

Czy jest takie miejsce (oprócz domu), które jest dla ciebie najpiękniejszym miejscem na Ziemi?
Chciałbym czasami odwiedzić Nowy York, ogólnie Amerykę, Brazyię, RPA czy Kenię. Jest wiele pięknych miejsc, ale nie mam faworyta.

Czy jest jakiś język, którego chciałbyś się uczyć?
Chciałbym mówić po polsku, a Heinz Kuttin jest moim nauczycielem.

Gdzie jest twója włochata czapka?
Noszę ją czasem w zimie, ale zawsze jest w torbie ;)

Czym będziesz się zajmować, kiedy skończysz karierę?
Nie myślałem o tym. Lubię wyścigi samochodowe, golf i latanie samolotem.

Mam wrażenie, że Thomas lubi Polskę. Skoro chce uczyć się polskiego i przyjaźni się z Kamilem, może powinien częściej do nas przyjeżdżać? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz