wtorek, 11 września 2012

Oficjalny powrót Harriego Olliego już w najbliższy weekend

Po ponad półtora roku po ostatnim występie w Pucharze Świata, Harri Olli w najbliższą niedzielę weźmie udział w Mistrzostwach Finlandii na skoczni w Lahti. Skoczek już mierzy wysoko - "Nie mogę się już doczekać niedzielnych zawodów, zamierzam powalczyć tam o zwycięstwo. Chciałbym również powrócić do rywalizacji w Pucharze Świata w nadchodzącym sezonie zimowym" - mówił dla telewizji MTV3.

Fin powrócił do treningów w kwietniu tego roku. Po zakończeniu długiej współpracy z trenerem Kimmo Kykkaenenem, od lipca zawodnik trenuje pod okiem Jari Mantilli. "Ostatnio oddałem bardzo wiele skoków i jestem bardzo zmotywowany. Czuję się zupełnie inaczej niż wtedy, gdy postanowiłem zakończyć karierę. Wówczas starty w zawodach były dla mnie po prostu obowiązkiem. Nie pamiętam, kiedy ostatnio tyle skakałem", powiedział skoczek na mtv3.fi o pracy z byłym zawodnikiem kombinacji norweskiej.

27-latek, który w przeszłości przykuł uwagę mediów, nie tylko wielkim talentem i sukcesami, ale również różnymi skandalami, chce uczestniczyć w Pucharze Świata w nadchodzącym sezonie zimowym. "Nie mogę się tego doczekać, jestem podekscytowany jak mały chłopiec. To zupełnie inne uczucie niż wtedy, gdy odszedłem na emeryturę".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz