piątek, 25 maja 2012

Wywiad wyjątkowo niesportowy z Dawidem Kubackim

Kolejny zawodnik Wagraf Team odpowiada na pytania zadawane przez kibiców.

Rozdział I – pytania ogólne
Czy masz prawo jazdy? Tak
Czy masz kartę motorowerową? Miałem, ale już dawno gdzieś zgubiłem
Co robisz w czasie wolnym? Spędzam czas ze znajomymi, często latam modelami zdalnie sterowanymi.
Osoba na którą możesz liczyć w każdej sytuacji to ? Jest kilka takich osób i ciężko by było je tu wszystkie wymienić.
Co robisz jak jesteś zdenerwowany ? To zależy od rodzaju zdenerwowania i sytuacji. Ale rzadko staję się wybuchowy.
Jakie jest twoje motto życiowe ? nigdy nad nim nie myślałem
Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? Zdrowie jest najważniejsze, ale i również osoby bliskie sercu.
Czy umiesz gotować? zdarza mi się muszę coś ugotować ale nie wiem czy umiem gotować :P Mnie smakuje.
Czy czytasz książki? Jeśli tak to jakie? Nie czytam
Jakiej muzyki słuchasz? Wszystkiego po trochu, omijając skraje gatunki.
Gdybyś nie był skoczkiem to co chciałbyś robić? Chciałbym być pilotem, ale to marzenie pojawiło się dużo później niż skoki.
Czy masz jakieś ukryte talenty? Same ukryte, nawet ja o nich nie wiem :P
Czy masz jakieś zwierzęta? jeśli tak to jakie? tak, mam psa.
Czy interesujesz się polityką? Niezbyt.
Gdybyś miał wybór, wolałbyś mieszkać w mieście czy na wsi? Jeżeli w mieście to raczej we własnym domu niż w bloku, no i raczej wybrałbym małe miasto. Jeżeli miałbym do wyboru tylko duże miasto lub wieś to wybrałbym wieś
Czy jesteś przesądny ? Nie
Czy chętnie rozdajesz autografy? Nie mam z tym problemu, czasami zdarza się, że nie ma czasu dla kibiców w trakcie zawodów lub bezpośrednio po nich, ale jak mam na to czas to nie odmawiam.

Rozdział II – pytania dziwne
Czy zdarzyło Ci się, że lunatykowałeś? Nic mi o tym nie wiadomo :P
W jakim teleturnieju zdecydowałbyś się wystąpić? Na pewno nie w żadnym muzycznym, bo na muzyce słabo się znam;)
Znajdujesz lampę Aladyna i masz 3 życzenia, czego sobie życzysz ? zdrowia, szczęścia i miłości, wszystko inne można zdobyć własną pracą.
Wygrywasz 15 milinów w Totka, co robisz z taką sumą ? Na pewno kupiłbym sobie dom, jakiś fajny samochód, reszta pewnie powędrowała by na jakąś lokatę czy coś w tym stylu, nie lubię trwonić pieniędzy ;)
Gdyby powołali Cię do wojska, jakbyś zareagował ? Na szczęście mi to nie grozi, ale jeśli nie kolidowało by to z trenowaniem to myślę, że dałbym sobie radę.
W jakiej reklamie zgodziłbyś się wystąpić i dlaczego ? Nie mam pojęcia co mógłbym reklamować i nigdy się nad tym nie zastanawiałem.
Co zabrałbyś na bezludną wyspę ? dobrą łódź i przyjaciół żeby samotnie do domu nie wracać ;)

Rozdział III – lubisz/nie lubisz
Czy lubisz spacery? Tak, aczkolwiek wolę pobiegać bo po spacerowaniu bolą mnie nogi :P
Jaki jest Twój ulubiony kanał telewizyjny ? Rzadko mam na to czas w domu, ale jeśli już mogę to Discovery.
Twoja ulubiona potrawa? Fasolka po bretońsku
Lubisz chodzić na imprezy do klubów, czy może wolisz prywatki u znajomych ? Z odpowiednimi ludźmi wszędzie jest fajnie :)
Wolisz słuchać, czy opowiadać ? Raczej słuchać.
Twoje najfajniejsze przeżycie związane z kibicami ? Gdy słabiej mi szło usłyszałem od kilku osób słowa wsparcia i to jest fajne jeżeli kibice pamiętają nie tylko wtedy kiedy jest dobrze.
Twój Ulubiony kolor? Żółty
Twój ulubiony film? Nie mam
Ulubiona piosenka? Nie mam
Twoja szczęśliwa liczba ? Również nie mam :P

Rozdział IV – płeć piękna
Wolisz brunetki czy blondynki? Nie ma to dla mnie większego znaczenia.
Jaka powinna być Twoja wybranka serca? Kochająca, musimy się ze sobą dobrze czuć no i musi mieć poukładane w głowie.

Rozdział V - szkoła
Czy lubisz/lubiłeś lekcje wf-u w szkole? Tak:)
Jaki był/jest twój ulubiony przedmiot szkolny ? Zdecydowanie WF, ale lubiłem też biologię i matmę(ale tylko do końca gimnazjum bo później mi już gorzej szło :P)
Jak wspominasz swoją maturę ? Mimo tego, że musiałem poprawiać ustny polski to w porządku.

Rozdział VI – po góralsku
Czy umiesz tańczyć po góralsku? Troszkę się uczyłem, ale nie powiedziałbym że umiem tańczyć po góralsku.
Jak jest twoja ulubiona piosenka góralska? Prawie wszystkie są fajne :D
Czy umiesz i lubisz mówić gwarą góralską? Umiem i często się nią posługuję, kontrolować się muszę jedynie przy formalnych wypowiedziach :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz