piątek, 22 czerwca 2012

Wyjątkowo niesportowy wywiad z Jakubem Kotem

Rozdział I – pytania ogólne
Czy masz prawo jazdy? Tak, posiadam.
Czy masz kartę motorowerową? yyy chyba nie, dawniej robiłem kartę rowerową…motorowerowej nie robiłem.
Co robisz w czasie wolnym? Odpoczywam, słucham muzyki, spędzam czas z rodziną, jeżdżę na baseny czy chodzę do sauny w ramach odnowy biologicznej.
Osoba na którą możesz liczyć w każdej sytuacji to? Chyba moja mama.
Co robisz jak jesteś zdenerwowany ? Brzydko mówię ale pod nosem, do siebie ;]
Jakie jest twoje motto życiowe ? „Pracuj tak jakby wszystko zależało od Ciebie, módl się tak jakby wszystko zależało od Boga”.
Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? Moja rodzina.
Czy umiesz gotować?Przyznam się, że niestety nie za bardzo, ale chciałbym się nauczyć.
Czy czytasz książki? Jeśli tak to jakie? Na studiach czytam książki potrzebne do zdania egzaminu ;] natomiast jak mam czas w wakacje to czytam różne książki, najczęściej polecone przez mamę. Natomiast jak do tej pory najbardziej wciągnęła mnie seria o Harrym Potterze, przeczytałem wszystkie części z wielką przyjemnością.
Jakiej muzyki słuchasz? Wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Generalnie lubię muzykę, która leci w rmf maxxx.
Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa ? Wspólne wyjazdy z rodziną za granicę, np. na wakacje.
Gdybyś nie był skoczkiem to co chciałbyś robić?  Szczerze mówiąc nie wiem, na razie jeszcze jestem skoczkiem i myślę o tym. A co będzie za parę miesięcy/lat to czas pokaże.
Czy masz jakieś ukryte talenty? He he, chyba nie…jeżeli mam, to są chyba głęboko ukryte ;]
Czy masz jakieś zwierzęta? jeśli tak to jakie? Nie, nie posiadam.
Czy interesujesz się polityką?  Tak, lubię oglądać wiadomości telewizyjne, wiedzieć na bieżąco co się dzieje w kraju czy na świecie.
Gdybyś miał wybór, wolałbyś mieszkać w mieście czy na wsi? Przypuszczam, że na obrzeżach miasta. Ale jakiś domek letniskowy w spokojnym miejscu by nie zaszkodził.
Czy jesteś przesądny ?  Może trochę.
Czy chętnie rozdajesz autografy? Tak, nie ukrywam, że sprawia mi przyjemność jak ktoś prosi mnie o autograf, zdjęcie itp.

 Rozdział II – pytania dziwne
Czy zdarzyło Ci się, że lunatykowałeś? Tak. W dzieciństwie miałem z tym problemy. Raz, będąc na obozie w Słowenii, wyskoczyłem nawet w nocy z okna.
W jakim teleturnieju zdecydowałbyś się wystąpić?  Na żywo chyba w żadnym. Musiałbym zdecydowanie pogłębić swoją wiedzę w różnych dziedzinach.
Znajdujesz lampę Aladyna i masz 3 życzenia, czego sobie życzysz ? Żebym nareszcie stał się skoczkiem światowej czołówki i osiągał super wyniki /zdrowie dla całej mojej rodziny/a także życzenie odpowiedniej dziewczyny-żony na przyszłość.
Wygrywasz 15 milinów w Totka, co robisz z taką sumą ? Jakąś część daję do banku na dobrze oprocentowaną lokatę i niech tam sobie leżą bezpiecznie. Pewną część wykorzystałbym na sprawy bieżące, fajne wakacje itp.
Gdyby powołali Cię do wojska, jakbyś zareagował ? Przypuszczam, że nie byłbym tym do końca zadowolony.
W jakiej reklamie zgodziłbyś się wystąpić i dlaczego ? Byłbym otwarty na wszelkie propozycje i każdą bym rozważył. Ale oczywiście nie pchałbym się gdzieś za wszelką cenę.
Najlepsze lub najbardziej zaskakujące pytanie od dziennikarzy, jakie usłyszałeś?  Niestety nie pamiętam. Zazwyczaj są to typowe, zwykłe pytania o skoki, opinie itp. dlatego tym bardziej lubiane są jakieś nietypowe czy zaskakujące pytania.
Co zabrałbyś na bezludną wyspę ?  Nie lubię takich pytań;p jakbym miał żonę to pewnie ją bym zabrał bo samemu to by chyba nudno było.

Rozdział III – lubisz/nie lubisz
Czy lubisz spacery? czasami
Jaki jest Twój ulubiony kanał telewizyjny ? tvn
Twoja ulubiona potrawa? Wszystko co słodkie i ogólnie wszystko, co jest dobrze przygotowane
Lubisz chodzić na imprezy do klubów, czy może wolisz prywatki u znajomych ? raczej imprezy
Wolisz słuchać, czy opowiadać ? słuchać
Twoje najfajniejsze przeżycie związane z kibicami ? widok zdeterminowanych kibiców przed hotelem Hyrny ;]
Twój Ulubiony kolor? zielony
Twój ulubiony film? Brak – nie mam jednego ulubionego
Ulubiona piosenka? Podobnie – co chwilę mam inną ulubioną
Twoja szczęśliwa liczba ? chyba nie mam
Jedna rzecz jakiej w sobie nie lubisz to? Brak zdecydowania

Rozdział IV – płeć piękna
Wolisz brunetki czy blondynki? Obojętne, byleby miała w sobie to „coś”
Jaka powinna być Twoja wybranka serca? To ciężkie pytanie. Tak jak wspomniałem, musi mieć to „coś”. Fajnie by było żeby była ładna – żeby mi się podobała, ale bardzo ważne jest by miała też coś w głowie. Muszę w niej znaleźć wsparcie, czuć zaufanie do niej.

Rozdział V - szkoła
Czy lubisz/lubiłeś lekcje wf-u w szkole? Lubiłem.
Jaki był/jest twój ulubiony przedmiot szkolny ? WF, lubiłem też WOS czy język angielski.
Jak wspominasz swoją maturę ? Było dużo nerwów, dużo nauki. Byłem tym wszystkim bardzo przejęty. Ale ogólnie było fajnie, jak się już pozdawało wszystko to miało się najdłuższe wakacje w życiu i poczucie wielkiej ulgi.

Rozdział VI – po góralsku
Czy umiesz tańczyć po góralsku? Nie
Jak jest twoja ulubiona piosenka góralska? Nie mam, czasami jak ktoś coś puści to lubię posłuchać ale nie jestem wielkim fanem tej muzyki.
Czy umiesz i lubisz mówić gwarą góralską? Nie umiem za bardzo, parę zwrotów znam przez słuchanie innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz